torsdag 3 september 2009

Nu är Skalman trött...

och sover gott bredvid mig här i soffan.

Idag har han hunnit med att vara på hjälpmedelscentralen för att prova sitt ståskal.


Tror att han kommer att gilla att stå! Nu måste vi bara komma på ett sätt som funkar för hans tunga huvud också.

Sedan kämpade vi med att hålla honom vaken tills han hade fått på sig den fina eeg-mössan.


Sedan sov han gott precis som han skulle under eeg:t. Synd bara att man blir väckt efter 20 min. Vissa dagar är det tröttsamt att vara Skalman!

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Känner igen allt detta som Emil varit med om.. Tjejen jag är assistent till har gått igenom samma saker flera ggr och jag förstår att han blev trött..
Hoppas de/ni hittar på ngt bra till huvudet så han står bra..

Kram
Mia

Nina sa...

Lilla gubben så trött han är på andra bilden. Sen sov han gott när det var klart förstår jag :)
Lycka till med ståskalet!
Kram Nina!

Honungspojkens mamma sa...

Lilla killen... Vilken dag! Men vad fin han är där han står ;o)

Och den där mobilen är ju hur snygg som helst!

Kram

Anonym sa...

Stark kille, hoppas att det nu löser sig med ståskalet och att man hittar en enkel lösning för huvudet.
Tack för dina kommentarer på vår blogg. Vi kikar in på er minst en gång om dagen...

Skalmans mamma sa...

Ståskalet ska vara klart nästa fredag. Gissa om vi längtar ;-)!

mellakaramell, vad kul att ni tittar in. Jag kikar ofta in hos er och tänker mycket på söta Mella. Hoppas att ni snart får komma hem.