tisdag 29 september 2009

Award

Den här awarden har jag fått av NattMia som skriver på bloggen Nattmias liv och funderingar. Tack!
Med den följer att man ska berätta 10 saker om sig själv. Håll till godo!
Jag bekänner:
  • Salta godisar är min last i livet.
  • Jag har svår fotfobi.
  • Scrappar gärna om jag har tid över (har jag sällan, tyvärr).
  • Glömmer alltid att vattna blommorna.
  • Jag längtar efter vinter och snö.
  • Skulle behöva en personlig tränare som jagade mig med blåslampa.
  • Jag har inte kört bil på 8 år!!
  • Sova är jag bra på. Tar ½ sek att somna =).
  • Är bra på att lösa korsord.
  • Jag har blivit flygrädd på gamla dar...
Jag skickar awarden vidare till följande bloggar:
Hur man väger en känsla
Liten kompis - en riktig kämpe
Livet från Jennys sida
cpmamman

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Tack för att du tog emot den :-)
Tycker det är rätt kul att få veta saker som man annars inte fått veta, sånt man kanske inte nämner i bloggen..

Får man fråga varför du inte kört bil på 8 år?

Kram
Mia

Skalmans mamma sa...

Ja, du.... beror nog på att vi inte har bil och att ju fler år som går desto jobbigare känns det att köra igen. Vi brukar hyra bil ibland men då kör alltid min man. Måste ta tag i det, men jobbigt känns det!