torsdag 24 september 2009

Äntligen kan vi skynda!

Skalman brukar säga att skynda är ett fult ord och jag är beredd att hålla med. Fast ibland kan det faktiskt vara rätt så skönt att kunna komma fram lite fortare.

Hittills har vi för det mesta använt apostlahästarna och någon gång har vi åkt buss när vi ska ta oss runt i stan. Nu äntligen är cykelkärran här och vi kan ta oss fram lite snabbare!

Emil provsitter:


Efter premiärturen, hem från dagis, såg det ut så här:


Känns som om cykelkärran får godkänt!

I eftermiddag hoppar jag på tåget mot huvudstaden för att förkovra mig lite. Om det blir någon uppdatering under helgen återstår att se. Annars är jag tillbaka på måndag.
Ha en skön helg alla fina läsare!

8 kommentarer:

Vilmer och hans familj sa...

Verkar helt klart godkänd.
Ha det riktigt, riktigt bra i Stockholm och ta med dig massor med tips och info hem som du kan dela med dig av. Kram från oss

cpmamman sa...

Så ses vi!

Jag vill också träffa honungspojken... :)

Zebbes mamma sa...

Vilken söting.. Skulle gissa på att kärran är godkänd...

Ha en trevlig helg i huvudstaden..

Mvh Mia

Photo by Maria sa...

Ser ut som han hade det rätt gott där bak din cykel :-) Klart godkänd..

Han åker som en prins och du får motion.. Kanon ju ;-)

Kram
Mia

Plupps krypin sa...

Ser ut som om den fick godkänt. Ha en trevlig helg
Yvonne

Anna sa...

Finaste finaste ungen i hela bloggvärlden, det är Skalman det. Min absoluta favorit. Kul att han gillar cykelkärran.

Solen i mitt liv sa...

Hej

tack för att jag fick dela lördagens föreläsningar med dig och de andra från listan, jag gick in och köpte en bok och när jag kom ut var alla borta men jag säger kram och hej här och hoppas att vi ses igen. Kram ia

Skalmans mamma sa...

Anna, ja han är underbar min fina Skalman!

Solen i mitt liv, det var verkligen jättekul och trevligt att träffas på riktigt. Kollade efter dig för att säga hejdå men hittade dig inte. Gick boken att köpa? Ska kolla om man kan beställa den också.
Vi måste absolut ses fler gånger! Hör av dig om du kommer till mina trakter =)
Kram M