måndag 28 september 2009

En skön helg i huvudstaden

Jag har haft en lång och trevlig helg i Stockholm men självklart längtade jag massor efter mina fina killar här hemma.

Konferensen var givande på flera sätt men bäst var att jag fick träffa flera av mina bloggvänner på riktigt och även en del andra trevliga CP-föräldrar. Föreläsningarna var en blandning av (lite väl många) bottennapp och höjdare. Bäst var förstås Jonas Helgessons underbara framträdande.

Sedan träffade jag fina, gosiga Honungspojken och fick mysa lite med honom.

Det var skönt eftersom jag längtade riktigt mycket efter mina egna solstrålar.

Idag var det toppen att äntligen få komma hem och pussas och mysa.
Borta bra men hemma bäst!

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vilken härlig helg i vår vackra huvudstad du har haft.. Kan vara skönt att komma hemifrån ibland..

Jag har en award med ett uppdrag till dig i min blogg, om du vill och har lust..

Kram
Mia

Honungspojkens mamma sa...

Det var så mysigt att ses! Och jag kan tänka mig att det var underbart att komma hem till dina små...

Kram