onsdag 23 september 2009

Jag vill, jag vill, jag vill.....



....kunna hålla mitt huvud!

9 kommentarer:

Malin sa...

Kämpa, kämpa, kämpa kram!

Katarina Br sa...

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P Stor bamsekram till Skalman. Herre min skapare så duktig han har blivit!

Nina sa...

En sån go kämpe!
Heja, heja!
Kram Nina!

cpmamman sa...

Vad jag beundras. Och tåras av hans kämparglöd.

Hans kalufs är jag också svag för. Blondie.

Honungspojkens mamma sa...

Oj, vad duktig du är!!!

Kram

Photo by Maria sa...

Snart är han där.. Han kämpar på bra.. :-)

Kram
Mia

Vilmer och hans familj sa...

Heja Emil heja !Vilken kille!

Jessica sa...

Vad duktig han är! En riktig fighter....:-)

christina sa...

Vilken goding han är och så duktig sen. Mormor längtar jättemycket efter bådea gullegrisarna!!! Massor av kramar!