måndag 21 september 2009

Egenvård och konferens

Många har tjatat på mig om hur viktigt det är att ta hand om sig själv och göra något ensam, utan barn. Nu är det äntligen dags för mig!

På torsdag eftermiddag hoppar jag på tåget mot Stockholm. Ska bo hos lillebror och hans tjej. Sedan blir det RBU:s konferens "Hela livet med cerebral pares" på fredag och lördag.
Söndagen tänker jag tillbringa med en kär vän och hennes Hugo.
På måndag morgon åker jag hem till mina älsklingar igen (gissar att tåget inte kan köra fort nog).
Ser fram emot en underbar långhelg!

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Egentid behöver vi alla, för att ladda batterier.. Inte bara ensamtid utan oxå "par"tid.. Att kunna ta nån dag ensamma utan barn tillsammans med sin käresta.. Det är viktigt i alla familjer..

Njut nu av din egentid..

Kram
Mia

jenny sa...

Hoppas du får en underbar tid i stockholm. Försök att njuta allt du kan....

Nina sa...

Önskar dig en riktigt skön och avkopplande helg! Hoppas du kan njuta av den och inte bara längtar hem... :)
Kram Nina!

Jannicke sa...

Skönt med lite egentid, det är guld värt! Hoppas du får en trevlig, givande och avkopplande helg!

Honungspojkens mamma sa...

Det ska bli så mysigt! Och så kan du få provligga i lilla hörnan ;o) Kram