tisdag 22 juni 2010

För två år sedan

När jag tänker tillbaka på den här dagen för två år sedan så känns det som igår. Ändå har så otroligt mycket hänt sedan dess. För två år sedan, ganska precis just nu, satt jag på IKEA och åt lunch, samtidigt som jag sneglade på klockan och insåg att jag hade sammandragningar var 5:e min. Inte alls som planerat. Vad som hände kan du läsa här.

Overkligt och stort! För två år sedan fick en viss liten Skalmanpojke för att det var dags att bestämma lite själv. Läkaren som tyckte att hans födelsedag skulle vara den 26:e juni, hade inget att säga till om, för här tog Skalis kommandot!

Han såg till att styra vår familj redan då ;-).
I morgon är det födelsedag. Två år!! Oj, oj, oj vad stor han blivit vår lille kille.

3 kommentarer:

Nina sa...

Stort GRATTIS till finaste Emil!
Kram Nina!

Zebbes mamma sa...

Grattis grattis på födelsedagen...

Kramar från Mia och Zebbe

David and Anna sa...

Stort grattis till 2-åringen och hoppas ni får en skön sommar med mycket vila och många bra stunder. Kramar
Linda