måndag 7 mars 2011

Massor av glädje!

Idag har en sten släppt ifrån mitt hjärta!
Som jag skrivit om tidigare så får Skalman inte gå kvar på sin förskola efter sommaren och vi har önskat plats på en annan specialförskola. Eftersom det bara blir en plats ledig i augusti, så har förstås oron varit stor ifall Skalis skulle få platsen eller inte. Vi hade fått veta att vi antagligen inte skulle få klart besked förrän i april.
Gissa om vi blev glada när de ringde idag och sa att Skalman får platsen. Tjohoo!
Jubel och fest här hemma idag :-).

10 kommentarer:

Maria sa...

Grattis till platsen =)

kungen o majkis sa...

Men vad härligt! Stort grattis till er :-)...och även stort grattis till de på specialförskolan som får äran att ta hand om världens bästa Skalman :)!

marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

Helt himla underbart. Så glad jag blir. Stoort grattis :D

Vilmer och hans familj sa...

Men åh så skönt !! Det måste ni firma med dunder och brak !

Solen i mitt liv sa...

Härliga nyheter!!! vad glad jag blir!!! Kram

Photo by Maria sa...

Åh vad kul att läsa att Skalis fått plats på det ställe ni alla önskade.. Grattis till det :-)

Kram Mia

mamma till lille e sa...

Grattis! Så skönt att slippa den oron!
Kram

ludvigonora sa...

Så skönt för er, ett stort grattis till platsen.

Kram

Elin sa...

Härligt för er! Stort grattis! :)

Kram Elin o Molls

Caroline sa...

Å så skönt att veta, att oroa sig för sådant är sannerligen inget man behöver - också!

Vi har fått reda på att skolan som skulle läggas ner i höst istället ska få fortsätta, byggas ut, byggas om. Det är också en god nyhet!