lördag 20 februari 2010

Vilken tur!

Vilken tur att jag struntar i inredning, fräcka möbler och coola detaljer. Att jag inte har en aning hur man "ska" ha det hemma och hellre kräks än läser en inredningstidning.

Här hemma är det Skalman som styr inredningen. Hjälpmedel i varje hörn och ibland också mitt på golvet. Tur att vi är bra på att lyfta på fötterna...

Överallt hänger saker som ska stimulera synen.
Kitschigt så det förslår!
Glitter och glamour är bara förnamnet.

Idag har det dykt upp ett draperi i dörröppningen till vardagsrummet med ringar som låter så där härligt prassligt som Skalis älskar.



De där inredarna på TV skulle få slag om de kom hem till oss! Sucka och säga att det här är det värsta de sett, men det bjuder jag på.

Allt som Skalman gillar är vackert i mina ögon.

6 kommentarer:

Solen i mitt liv sa...

ni är så gulliga! Jag tycker precis som du innerst inne men ÄLSKAR inredning... hmmm inte så lätt alla gånger med hjälpmedel i varje hörn :-)

marie sa...

så sant och så otroligt fint skrivet: Allt som Skalman gillar är vackert i mina ögon. för så är det!

Nina sa...

Om dom skulle ha några åsikter så har dom missat nåt viktigt! Nämligen Skalman!

Är inredningen anpassad så är den fin! Det ser jag på Emils blick! :)

Kram Nina!

Photo by Maria sa...

Skalman är det viktiga och då är det fint :-) Men det måste underlätta att du inte bryr dig så mycket om inredning.. Ni har det säkert fint hemma ändå , ni har ju en fin kille som lyser upp stället..

Kram Mia

christina sa...

Är det inte "piffandet" som ni står för ;-) ? Betydligt snyggare än många av inredarnas! Kram!

Heléne Björklund sa...

Tack för att du gjorde ett avtryck i min gästbok så att jag fick möjlighet att stifta bekantskap med din familj!