torsdag 11 februari 2010

I hemmets lugna vrå

Jag älskar att vara hemma! Se Skalmans lycka när vi kommer hem. Hela familjen samlade. Jag njuter av dagar då vi får vara tillsammans. Alla.

Förra året tillbringade vi hela februari och en stor del av mars på sjukhus, sju långa veckor. Veckor som gjorde att vi fick en kille, som efter månader av gråt, faktiskt skrattade. Veckor som gjorde att vi slapp den elaka epilepsin (infantil spasm) och bara hade "vanlig" epilepsiaktivitet kvar.
Men också veckor som fick många av Storebrors rädslor att komma tillbaka. Minnen som gjorde sig påminda. Rädslor som höll i sig långt efter att vi till slut fick komma hem.

Jag älskar att vara hemma! Vi njuter av dagar som denna. Här. Nu.
Hemma. Familjen.
Jag älskar!

6 kommentarer:

marie sa...

det förstår jag verkligen. Passa på att njuuuut i mängder!!! låter riktigt underbart. stor kram

Solen i mitt liv sa...

Mys :-)

Vilmer och hans familj sa...

Förstår precis.
Hemma är underbart, med en hel familj på samma plats samtidigt. Det är det bästa.

Zebbes mamma sa...

Njut av stunden.. man behöver det.. :)

Hoppas ni får en skön helg

Kram Mia

kungen o majkis sa...

Det är som jag brukar säga...aldrig luktar hemma så gott som efter några veckor på sjukhus! Tänk att man kan uppskatta något så mycket som är en självklarhet för de allra flesta! Njut på du :-)! Kram!

Kia sa...

Har precis läst er historia. Hjälp, vilken hjälte du är. Vad du klarar av.