torsdag 9 juli 2009

Tips önskas

Veckorna rusar fram och det är dags för oss att åka söderut. Nästa anhalt är Kopparberg där vi ska stanna i 4 veckor. Har aldrig varit där innan, men av de kommentarer jag fått när jag sagt att vi ska dit, så har jag förstått att det är en håla.

Vad kan man hitta på däromkring? Finns det några läsare som har koll på områdena kring Kopparberg så tar vi tacksamt emot tips på roliga grejer att hitta på. Vi har bil så vi tar oss lätt några mil om det skulle behövas.

Det bästa man har det sätter man på bordet =)

3 kommentarer:

cpmamman sa...

Då tycker jag att ni ska åka och titta på får och köpa lite god ost! http://www.bredsjobla.se/ Det tror jag skalman kan tänkas gilla. Klappa får alltså. Osten rynkar han nog på näsan åt.

Just från Kopparberg är det ju sen en bit till mina kvarter. Borlänge, Falun och Säter. Beror på hur länge ni kan tänka er att sitta i en bil. Till Säter är ni varmt välkomna i alla fall. Men som sagt det är en bit. Mellan Borlänge och oss ligger det en trevlig strutsfarm som Teklas skrattar högt åt att besöka. Ha en supermysig semester. Jag ska fundera mera på tips.

Skalmans mamma sa...

Tack, ska genast kolla in dina förslag!

Speedgirlgirl sa...

Så söt han är eran "Skalman".
Hoppas ni får en bra semester. ni är med i min blogglista nu.
Kram från Petra