tisdag 7 juli 2009

Stora blå ögon

och en underbar mun som man bara vill pussa på. Det har en viss Honungspojke som jag hade äran att träffa häromdagen.

Även om det blev en alldeles för kort "date" var det underbart att se våra godingar tillsammans.


För att jag och Honungspojkens mamma skulle hinna prata (vi är bra på det...) så fick Honungspojkens pappa den stora äran att spela Uno med Joel. Joel vann 3 gånger och förlorade bara en, vilket han stolt ringde och berättade för sin egen pappa. Vi får hoppas att Honungspappan inte tog förlusterna alltför hårt!

Nästa gång vi ses kanske Honungspojken kan ha ett litet träningspass med Emil. För att lyfta sitt huvud när han ligger på mage, det är Honungspojken duktig på (även om han kanske inte ser så nöjd ut just på den här bilden)!


Nu är Honungspojken på semester och njuter med mormor och morfar, farmor och farfar. Vi hoppas att han får en lika skön sommar som vi har haft hittills!

2 kommentarer:

cpmamman sa...

Åh vad jag är glad att ni fick möjligheten att ses. Jag fick träffa Jon med familj härom veckan och det är ovärderligt att träffa en nästan likandan familj som sin egen.

Hoppas det är början på en fin vänskap. Pojkarna är i alla fall underbara bredvid varandra. Så fina att mina ögon tåras och hjärtat kokar.

Johbur sa...

Vilket fantastiskt möte!

Jag fann hit via Honungspojken. han är en bra kontaktförmedlare ;)

Jag skulle själv svårligen överlevt om inte min blogg fanns, eller om de vackra vänskaper jag fått genom densamma hade skapats.

Mitt i all sorg och alla stora motstridiga känslor kan man vinna glädje för livet!

Med önskan om vacker sommar!
Johbur med *Ruth* och *Astrid*