söndag 31 oktober 2010

Ny vecka

Snart är det dags för ny vecka och när jag bläddrade fram november månad i almanackan blev jag alldeles matt.

Den här veckan står det "bara" el-rulleträning, sjukgymnastbesök, möte på förskolan, träning och besök på öronmottagningen för Skalis. Storebror har simskola, kalas och hab-träff. Själv ska jag hinna med ett ångestbesök hos tandläkaren och ett betydligt trevligare möte med frisören. Sedan kommer killarnas mormor och morfar på besök också.
Vilken tur att jag är ledig från jobbet den här veckan!

Återkommer förhoppningsvis med något litet blogginlägg mellan alla besök.
Om jag hinner...

3 kommentarer:

christina sa...

Ja, vilken tur, hur skulle du annars orka med att vi kommer :-D Vi längtar så efter att träffa er, Kramar !!

Nina sa...

Oj, jösses.. Hoppas du hinner återhämta dig lite mellan alla möten och grejor..
Kram Nina!

Photo by Maria sa...

Vilken vecka.. Glöm inte att andas mellan varven..

Kram Mia