söndag 5 juni 2011

Ni är bäst!

Jag är så glad att jag har mitt "funkismammagäng". Vi ses ungefär en gång i månaden, hemma hos någon i gruppen. Fikar, pratar, pratar och pratar ännu mer ("kacklar" säger Storebror att vi gör och det stämmer nog bra!).

I onsdags träffades vi och kacklade och när jag gick hem så kände jag mig så glad och upprymd. Så känns det nästan varje gång. Vi kan skratta, gråta och bara vara. Det gillar jag!
Ni är bäst, bara så att ni vet!

Idag har vi haft en mysig picknick, då även pappor och barn fick vara med. Verkligen supertrevligt!

Skalis passade på att gunga lite. Det gillade han förstås!

8 kommentarer:

Marie sa...

Hej!
ja det är verkligen ett härligt gäng och jag är också så glad att jag får vara med när det går! Synd att jag missade träffen idag. Men min man och jag behövde verkligen lite egentid och det var bara idag som vi hade chans eftersom han jobbar så mycket. Kram!!!!

Vilmer och hans familj sa...

jag gillar verkligen också funkismammagänget, känner mig alltid på rätt plats tillsammans med rätt människor när vi träffas och det är en härlig känsla
Stor kram till dig som tagit initiativet!

Photo by Maria sa...

Kackeldagar behöver vi kvinnor tillsammans med andra kvinnor ibland :-)

Så mysigt det ser ut i gungan..

kram Mia

Nina sa...

Såna träffar är riktiga energipåfyllare :)

Kramar om <3

Linda sa...

Vad skulle vi göra utan varandra!!
KRAMAR

Marie - Från en prematurmammas hjärta - sa...

låter helt underbart. önskade så att jag hade ett sånt gäng. det saknar jag att kunna dela erfarenheter med människor som pratar samma språk!

Anonym sa...

Det här har inte alls med detta inlägget att göra...men jag såg för en tid sedan, att du efterlyste sådana där taggiga, mjuka "djur" (bollar?) som Skalman tycker om att känna på, och idag när jag var på Coop ute vid Bernstorp så hade de massor av sådana i sina "10-kronors backar".
Kom att tänka på att du kanske vill/behöver köpa på dig ett lager att ha i framtiden om de nu är svåra att få tag i. Vet inte om det är sådana du menade, men de var mjuka och roliga att ta i och var i starka färger, så kanske Skalman tycker om dem :o)/Maria

Karin sa...

Låter som en riktig kanongrupp ni har! Skulle jag också vilja! Får dra ihop nåt sånt i Norrköping också!