lördag 13 mars 2010

Inställt pga sjukdom

Det är så tråkigt det här med sjukdomar. De senaste veckorna har flera inplanerade luncher, middagar och fikaträffar fått ställas in. Ibland för att någon av oss varit sjuka men lika ofta för att de vi ska träffa inte är friska.
Jag blir ledsen och besviken varje gång!

Det är så sällan det funkar för oss att träffa andra familjer, dels pga Skalis men också pga av att Skalis-pappan jobbar mycket på helgerna. Så när det väl passar att träffa någon annan familj så ser jag fram emot det så oerhört mycket.

Nu på morgonen ringde telefonen. Kvällens middag hos goda vänner inställd pga feber.
Suck!

Nu blir det melodifestival i vår jättesoffa i stället. Storebror sträckte armarna i skyn när jag sa att han fick vara uppe och titta. Ostbågar är beställt!

4 kommentarer:

kungen o majkis sa...

Vad tråkigt :-(! Men ostbågefest i egna soffan framför melodifestivalen är ju inte det sämsta det heller :-)! Det ska iallafall jag pyssla med ikväll ;-D! Ha en mysig melodifestival :-)!

Nina sa...

Ja, det känner man igen :(
Men man får försöka se det man gör istället och tycka det är bra på nåt sätt. Ostbågar med storebror i soffan låter jättemysigt! :)

Jag vet vad du menar, har fått ställa in såå många gånger. Tillslut räknar man med det redan från början.

Hoppas ni snart får ett nytt tillfälle! Och ha en mysig kväll!
Kram Nina!

Madlar sa...

Så är det med funkisbarn, det blir liksom aldrig som man tänkt sig men....det kan bli riktigt bra ändå :)

Photo by Maria sa...

Hoppas ni ändå hade en bra kväll i soffan...

Kram Mia