onsdag 3 juni 2009

Provtur i nya vagnen

7 kommentarer:

Unknown sa...

Va fin vagn! o E sitter ju som den prins han är!

Honungspojkens mamma sa...

Så fin!

Mest Emil, men vagnen också förstås...

Malin sa...

Snygg vagn, vackert barn, farlig smygreklam för folkpartiet ;)

Malin sa...

Jag har varit in här flera gånger och måste bara få säga att jag tycker att er son är så otroligt söt. Dom ögonen och det smilet allså :o)

Skalmans mamma sa...

Ja, jag såg när jag la in bilden att det såg ut som om lite smygreklam... skulle ha varit för ett annat parti om jag hade fått välja ;-)

Freja sa...

det var en fin vagn! Köpte en ny 3hjuling också nyss och det är sån skillnad från en 1:a som vi hade som för övrigt väger runt 20 kilo!
ha en bra helg!

cpmamman sa...

Men där sitter han ju som en kung! Kung Skalman han själv. Han ser ut att gilla läget. Fina killen.