onsdag 9 maj 2012

Vardagen

Oj, oj, skrev jag att det var skönt att komma tillbaka till vardagen och alla rutiner? Lite jobbigt är det allt också!

Nu är i alla fall Skalman tillbaka på förskolan och jag har gjort comeback på jobbet. Vi är båda nöjda med det men jag hade visst glömt all logistik som krävs för att vår vardag ska gå ihop.... Men, men efter några dagar så känns det nu som om vi är tillbaka på banan igen.

Igår gjorde jag min radiodebut och för er som vill lyssna så kan ni göra det här:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3381&artikel=5091036

Själv har jag inte vågat mig på det ännu. Handlar nog mest om det där med att höra sin egen röst. Förstår inte att man ska låta så konstig ;-).


6 kommentarer:

Unknown sa...

DU är så bra i den radiosamtalet. SÅ BRA!

Bunkerbettan sa...

Kan tänka att det är lite skönt med "vardag" igen. Jag har lyssnat, och med svallande känslor. Jätteintressant, kände igen mig i så mkt du sa, fantastiskt att få lyssna till. Tack!

Anonym sa...

Du både rörde och berörde i radion. Näsduken kom fram flera gånger. Tack för att du delar med dig och ger tröst och hopp till andra. Bloggen om Emil har mitt i allt gett många skratt också. Blir så glad att se hans glada ansikte.
Kram och tack!/ Björg

Bettan sa...

En jättefin stund, med mycket att tänka på.
Du gjorde det väldigt bra, och jag log med hela kroppen när du pratade om Emils alla skratt :)

Kram

Iza sa...

JätteBRA ju...
Så härligt att höra Skalman i början där av inslaget :)
Kram

Anonym sa...

Millan i skåne: Jag lyssnade på programmet när jag var ute på promenad idag. Du säger många kloka och tänkvärda ord. Jag fick tårar i ögonen när du berättade om Skalmans operation. Bra att du delar med dig till andra om dina upplevelser och tankar!